Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Při přebírání zboží si prosím pečlivě překontrolujte, jestli není přebírané zboží viditelně poškozené. Pokud by bylo patrné, že je zásilka poškozena, od dopravce ji vůbec nepřebírejte a odkažte se na porušený nebo poškozený obal.

Pokud balík převezmete a po rozbalení je zboží porušené, vyfoťte prosím poškozené zboží i obalový materiál a kontaktujte nás na emailu info@odomu.cz nebo na tel. čísle +420 799517597. My Vám následně poskytneme podrobné informace, jak s reklamací postupovat dále.

Podrobné informace ohledně reklamace zboží můžete najít také v bodě 7. Práva z vadného plnění v našich obchodních podmínkách.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy

U zboží kupovaného v internetovém obchodě máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy nám prosím zašlete na email info@odomu.cz nebo zavolejte na tel. číslo +420 799 517 597. K prohlášení odstoupení od smlouvy můžete také využít formulář o odstoupení od kupní smlouvy. My Vám poté zašleme všechny potřebné informace o následném průběhu vrácení zboží.

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu: Na Kodymce 33, Praha 6, 160 00. Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující.

Po převzetí vrácené zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, zašleme vám peníze za vrácené zboží i peníze za náklady na dopravu kupovaného zboží na Váš účet, který nám zadáte během procesu odstoupení od smlouvy. Peníze vracíme do 14 dnů od převzetí a překontrolování vráceného zboží.

Podrobněji jsou postup a práva o odstoupení od smlouvy popsána v obchodních podmínkách v bodě č.5.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně reklamace či odstoupení od smlouvy, napiště nám na email info@odomu.cz nebo zavolejte na číslo +420 799 517 597 , moc rádi Vám poradíme