Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace a práva z vadného plnění

Při přebírání zboží si prosím pečlivě překontrolujte, jestli není přebírané zboží viditelně poškozené. Pokud by bylo patrné, že je zásilka poškozena, od dopravce ji vůbec nepřebírejte a odkažte se na porušený nebo poškozený obal.

Pokud balík převezmete a po rozbalení je zboží porušené, vyfoťte prosím poškozené zboží i obalový materiál a kontaktujte nás na emailu info@odomu.cz nebo na tel. čísle +420 799517597.

Pro reklamaci zboží vyplňte reklamační formulář, který je ke stažení zde. Po vzájemné domluvě s naším e-shopem jej pošlete spolu s reklamovaným zbožím a kopií daňového dokladu na adresu: Barbora Brown, Na Kodymce 1054/33, Praha 6, 160 00

Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůta začne běžet v den následujícím po dni, kdy jsme Vaši žádost o reklamaci obdrželi. O přijetí reklamovaného zboží i o ukončení reklamace a následném řešení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu.

Podrobné informace ohledně reklamace zboží můžete najít také v bodě 7. Práva z vadného plnění v našich obchodních podmínkách .

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy

U zboží kupovaného v internetovém obchodě máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy nám prosím zašlete na email info@odomu.cz nebo zavolejte na tel. číslo +420 799 517 597. K prohlášení odstoupení od smlouvy můžete také využít formulář o odstoupení od kupní smlouvy. My Vám poté zašleme všechny potřebné informace o následném průběhu vrácení zboží.

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu: Na Kodymce 1054/33, Praha 6, 160 00. Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující.

Po převzetí vrácené zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, zašleme vám peníze za vrácené zboží i peníze za náklady na dopravu kupovaného zboží na Váš účet, který nám zadáte během procesu odstoupení od smlouvy. Peníze vracíme do 14 dnů od převzetí a překontrolování vráceného zboží.

Podrobněji jsou postup a práva o odstoupení od smlouvy popsána v obchodních podmínkách v bodě č.5.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně reklamace či odstoupení od smlouvy, napiště nám na email info@odomu.cz nebo zavolejte na číslo +420 799 517 597 , moc rádi Vám poradíme